Kung Jin Shaolin es un personaje de oro regular disponible en Pack de Oro y en la Tienda de personajes a un precio de 250 almas. Wikis. Kung Jin/Marksman | Mortal Kombat Mobile Wikia | Fandom. Es la contraparte de oro de Kung Jin/Shaolin por tener la misma apariencia y ambos ser personajes de oro comunes (no desafío). … Kung Jin (Nephew/Cousin) Great Kung Lao (Ancestor) Origin: China (Earthrealm) Fighting styles: Mantis (MK:DA, MK:SM) Shaolin Fist (MK:DA, MK:SM, MK:A) Chinese Kenpo (MK:SM) Wing Chun (MK:SM, MKX, MK11) Kung Lao (Chinese: 功老; pinyin: gōng lăo) is a fictional character in the media franchise Mortal Kombat. Kung Jin (空阵 Pinyin "Kong Zhen") is the younger cousin of Kung Lao and is a playable character in Mortal Kombat X. Register Start a Wiki. 389 Pages. As a child, Kung Jin admired his cousin Kung Lao and considered him a hero. A major hero in the Mortal Kombat series, introduced as a player … Wikis. Games Movies TV Video. Despite having a low attack and health for a gold character, Kung Jin's passive allows him to gain power while blocking, giving him an immense advantage against any character. Here are Kung Jin's abilities. Games Movies TV Video. Es la contraparte de oro de Kung Jin/Bojutsu y la contraparte de Artes Marciales de Kenshi/Equilibrado por poseer la misma pasiva pero para diferentes clases. Kung Jin es un personaje de Mortal Kombat X presentado durante el trailer del modo Historia en Febrero 27 de 2015. Shirai Ryu; Lin Kuei; Osh-Tekk ; Saurian; Monk; Sergeant; Oni; Elder God Characters. 1 Prime 2 Shaolin 3 Bojutsu 4 Marksman 5 Included Characters Kung Jin/Prime Kung Jin/Shaolin Kung Jin/Bojutsu Kung Jin/Marksman. Characters. Explore Wikis; Community Central; Start a Wiki; Search This wiki This wiki All wikis | Sign In Don't have an account? Su apariencia proviene del traje "Sombra" del MKX. En Abril 14 de 2015 mediante un tweet de Dominic Cianciolo, uno de los escritores de Mortal Kombat X, y … Previamente se había sugerido su existencia entre las pistas de Ed Boon en su cuenta de Twitter y en un documento exclusivo publicado por el sitio especializado TRMK.org. After his cousin's death, Kung Jin's family lost their family fortunes and moved to the United States of America. Es uno de los pocos personajes que provee soporte directo en daño crítico. Characters. Kung Jin | Mortal Kombat Mobile Wikia | Fandom. Register Start a Wiki. 388 Pages. Kung Jin Bojutsu es un personaje de oro regular disponible en Pack de oro y en la Tienda de personajes a un precio de 250 almas. 1 Strategy 2 Abilities 3 Support Cards/Equipment 4 Trivia While Kung Jin's stats don't look too impressive, he should not be underestimated as his passive can allow Martial Artist teammates to deal crit damage more frequently. Kung Jin es un personaje de plata de la clase Artes Marciales disponible en Pack de plata y en la Tienda de personajes a un precio de 55,000 monedas. Mortal Kombat Mobile Wikia. As such, he is best paired with Scorpion/Prime and Scorpion/Ninjutsu for really heavy damage from the Martial Artist team. Explore Wikis; Community Central ; Start a Wiki; Search This wiki This wiki All wikis | Sign In Don't have an account? Add new page. Mortal Kombat Mobile Wikia. Equipping health related items that boost his toughness or overall health will allow him to use his X-ray attack constantly throughout the match.
Tipos De Frutas Verdes, Juan Palomino Aaron Palomino, Pulgas Significado Espiritual, Satélite Natural Más Grande De Júpiter, Nombres Para Perros Estados Unidos, Que Significa Porque Muchos Son Llamados Y Pocos Los Escogidos, Donde Comprar Vajilla Verbano, Amor Mío Carta, Bull Terrier Macho, Samsung 6 Series 55 Especificaciones, Principales Ventajas Competitivas De Samsung, Letra Chica Contratos,